سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یونیت دندانپزشکی و مراحل تحقیق وبررسی راجع به دستگاه

یونیت دندانپزشکی و مراحل تحقیق وبررسی راجع به دستگاه 

یونیت دندانپزشکی و مراحل خرید و نصب ان از مهمترین دغدغه های دندانپزشکان به شمار می اید. در مرحله اول که دندانپزشک قصد خرید یونیت را دارد باید در ابتدا زمان خود را صرف تحقیق و بررسی برندهای موجود در بازار بکند بعد از بررسی برندهای موجود از نظر قیمتی و کیفیت اقدام به خرید کند.

در واقع شرکتهای فروش این دستگاه بعضا شرایط اقساطی را برای ان در نظر می گیرند که تا دندانپزشکان خرید راحت تری داشته باشند. امروزه کسب اطلاعات جامع راجع به برندهای موجود و اطلاع از شرایط انها کار راحت تری شده و تنها با یک سرچ ساده در گوگل در کمترین زمان دندانپزشک می تواند اطلاعات جامعی راجع به برندهای موجود در بازار به دست اورد.

مساله ای که بعد از خرید یونیت دندانپزشکی برای دندانپزشک اهمیت پیدا می کند گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه است. اطمینانی که شرکت در رابطه با گارانتی و خدمات به دندانپزشک میدهد خیال راحتی برای دندانپزشک ایجاد می کند تا خریدی مطمئن داشته باشد و اگر زمانی دستگاه دچار مشکل شود شرکت خدمات خوبی را ارائه می دهد و در کمترین زمان مشکل را حل می کند تا اختلای در روند کار دندانپزشک به وجود نیاید.

بعد از همه این مسائل نحوه نگهداری و استفاده از یونیت است که باید خود دندانپزشک نکات مهمی را راجع به ان رعایت کند تا عمر دستگاه بیشتر شود و مشکل و خرابی جدی به وجود نیاید. سرویس دوره ای تجهیزاتی مانند یونیت و اتوکلاو که از مهمترین تجهیزات مطب هستند کمک میکند تا حد زیادی از این مساله جلوگیری شود و قبل از به وجود امدن این خرابی های جدی در سرویس های دوره ای مشکلات کوچک دستگاه برطرف شود و مانع از بروز مشکلات و مسائل بزرگتر و حادتر شود.

یونیت دندانپزشکی از مهمترین تجهیزات یک مطب است و عملکرد ان مستقیما بر کیفیت کار دندانپزشک تاثیر می گذارد طراحی ارگونومیک این دستگاه باید به گونه ای باشد تا دندانپزشک کمترین فشار را در عضلات کمر و گردن خود احساس کند. زمان طولانی که دندانپزشک مشغول انجام کار درمانی می شود فشار بر عضلات بالا می رود طراحی اصولی یونیت این میزان فشار را کمتر می کند و دندانپزشک در حین درمان احساس خستگی کمتری خواهد داشت.

بعد از همه موارد بالا نصب و راه اندازی یونیت خریداری شده از نکات مهمی است که دندانپزشک باید توجه ویژه ای به ان داشته باشد و از نصاب های متخصص خود شرکت برای نصب و راه اندازی دستگاه کمک بگیرد تا مشکلی در زمان نصب برای یونیت به وجود نیاید.