سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اهمیت خرید یونیت دندانپزشکی از شرکت های معتبر

اهمیت خرید یونیت دندانپزشکی از شرکت های معتبر

خرید یونیت دندانپزشکی یکی از مهمترین دغدغه های دندانپزشکان در زمان تجهیز مطب است. برندهای ایرانی و خارجی موجود در بازار تجهیزات هرکدام ویژگی ها و کیفیت های متفاوتی دارد و ددانپزشک با توجه به بودجه ای که برای خرید این محصول در نظر گرفته است از بین برندهای داخلی و خارجی مدلی را انتخاب می کند و نکته مفیدی که وجود دارد پرداخت اقساطی برای این محصول است و اغلب برندهای یونیت را می توان به صورت اقساطی با پرداخت مبلغ اولیه کمتر خریداری نمود و مابقی را به صورت چک های ماهیانه پرداخت نمود.

در کنار کیفیت بالای یونیت مساله نگهداری و سرویس دستگاه بر روی عملکرد خوب ان تاثیر می گذارد .هرچقدر کیفیت دستگاه بالا باشد ولی اگر سرویس های ان به موقع انجام نشود دستگاه به مرور دچار مشکلات اساسی می شود و مستقیما بر روی کار دندانپزشک تاثیر منفی می گذارد. این مساله بسیار مهمی است و دندانپزشک باید به سرویس و نگهداری یونیت خود بسیار اهمیت بدهد و به طور معمول یک یا دوماه یکبار دستگاه خود را توسط تکنسین های متخصص سرویس کند تا مشکل جدی برای دستگاه به وجود نیاید.

برخی از دندانپزشکان همیشه یک تکنسین را مد نظر دارند و به صورت دوره ای می خواهند تا تکنسین مورد اعتمادشان دستگاه های حساسی چون یونیت دندانپزشکی و اتوکلاو را سرویس کند تا اگر مشکل کوچکی هم در دستگاه قرار دارد برطرف شود تا به مرور زمان خرابی های حاد تری به وجود نیاید. در واقع تجهیزاتی مهمی چون یونیت مستقیما عملکرد دندانپزشک را تحت تاثیر قرار می دهند و خرابی ان عملکرد دندانپزشک را مختل می کند.

در زمان خرید یوینت نکته مهم این است که دستگاه را از شرکت های معتبر وارد کننده خریداری کنید که گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشند تا اگر مشکلی برای دستگاه به وجود بیاید شرکت انرا برطرف نماید. با یک سرچ ساده در گوگل می توان به این شرکت ها دسترسی پیدا کرد و با یک تماس تلفنی خرید خود را نهایی کرد و دستگاه را درب مطب و یا منزل تحویل گرفت.

ارسال رایگان یونیت دندانپزشکیبه سراسر ایران با پرداخت به صورت اقساطی صورت می گیرد و ما در شرکت کام طب انواع برندهای متنوع از این دستگاه را به دندانپزشکان عزیز عرضه می کنیم و دندانپزشکان با کمک مشاوران متخصص ما در این حوزه می توانند از بین برندهای وجود در بازار بهترین محصول را انتخاب و خریداری نمایند. با توجه به قیمت بالای دستگاه شرایط اقساطی برای خرید یونیت در نظر گرفته شده که دیگر نیاز نیست دندانپزشک تمام مبلغ را از ابتدا پرداخت نماید و تنها با پرداخت مبلغ پیش پرداخت می تواند دستگاه را خریداری کرده و به صورت ماهیانه چکها را پرداخت نماید.

در این شرایط باید این نکته را توجه نمود که اگر قصد خرید یونیت نو را دارید حتما از شرکتی که خریداری می کنید درخواست گارانتی و خدما پس از فروش داشته باشید و اگر هم قصد خرید دستگاه دست دوم را دارید حتما قبل از خرید دستگاه را به تکنسین متخصص نشان دهید تا دستگاه را از نظر فنی بررسی نماید تا اگر مشکلی جدی برای دستگاه وجود دارد و ممکن است شما را در اینده دچار مشکل کند از ان اگاه شوید و اقدام به خرید نکنید.