سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اهمیت ارائه خدمات پس از فروش یونیت دندانپزشکی

اهمیت ارائه خدمات پس از فروش یونیت دندانپزشکی

یونیت دندانپزشکی  ابزار کار همه دندانپزشکان است و هر دندانپزشکی با توجه به نیاز خود از برندهای داخلی و خارجی این محصول را خریداری می کند. در واقع این محصول وکیفیت ان برای دندانپزشکان بسیار اهمیت دارد زیرا عملکرد این دستگاه مستقیما بر روی کار دندانپزشگ تاثیر می گذارد و خرابی ان باعث می شود تا کار دندانپزشک دچار اختلال شود .

یونیت های خارجی در این سالها توانسته اند در میان دندانپزشکان اعتبار خوبی کسب کنند و اغلب تمایل برای خرید این دسته از محصولات در بازار بسیار زیاد است. ولی به علت بالا بودن هزینه خرید برندهای خارجی در این سالها تعدادی از دندانپزشکان رو به خرید برندهای داخلی این محصول اورده اند. برندهای داخلی در این سالها کیفیت خود را ارتقا داده اند ولی تا به کیفیت برندهای خارجی برسند راه  زیادی در پیش دارند و باید از نظر کیفیت و تکنولوژِی خود را به رقبای خارجی برسانند.

بعد از کیفیت و کارایی خوب، گارانتی و خدمات پس از فروش یونیت دندانپزشکی  از مهمترین مسائلی است که باید تولید کنندگان داخلی و حتی وارد کنندگان به ان توجه داشته باشند. هرچقدر هم محصولی از کیفیت خوبی برخوردار باشد روزی نیاز به سرویس و تعمیر پیدا میکند و شرکتی که این محصول را به بازار عرضه میکنند چه تولید کننده داخلی و چه وارد کننده باید گارانتی و خدمات پس از فروش خوبی را به خریداران ارائه دهد. اغلب برندهای موجود در بازار گارانتی و خدمات پس از فروش خوبی را برای محصولات خود ارائه می دهند و به خوبی مشتری های خود را بعد از خرید ساپورت میکنند.

از جمله خدمات پس از فروش نصب و راه اندازی یونیت است که شرکتها نصاب های مخصوص و خبره خود را اموزش می دهند تا در زمان خرید مشتری دغدغه نصب نداشته باشد و با خیال راحت یونیت خود را در کمترین زمان ممکن نصب و راه اندازی کند. نصب و راه اندازی یونیت باد توسط تکنسین متخصص و خبره انجام شود و چه بهتر اینکار توسط متخصصین خود شرکت باشد تا اگر مشکلی برای یونیت در حین نصب و راه اندازی به وجود بیاید شامل گارانتی می شود و خود شرکت بدون دریافت هزینه ای مشکل را برطرف میکند و دستگاه را به طور سالم راه اندازی میکند.

یونیت دندانپزشکی  در بازار تجهیزات دندانپزشکی با قیمت های مختلفی عرضه می شود برندهای داخلی قمت پایین تری نسب به خارجی ها دارند. برای خرید یونیت شرکتها شرایط اقساطی را نیز در نظر گرفته اند و این شرایط باعث خرید راحت تر این محصول می شود و دندانپزشک با پرداخت مبلغ ناچیز اولیه بقیه مبلغ را می تواند به صورت اقساطی در چکهای ماهیانه پرداخت کند . این نوع روش، خرید را برای دندانپزشکان راحت تر می کند با این روش می توانند بقیه تجهیزات را برای مطب خریداری کنند.