سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اهمیت گارنتی و خدمات پس از فروش برای خرید یونیت دندانپزشکی

 

 

اهمیت گارنتی و خدمات پس از فروش برای خرید یونیت دندانپزشکی 

یونیت دندانپزشکی  از اجزای مختلفی تشکیل شده که هریک از این اجزا کاری مهم و کاربردی انجام میدهند . یکی از قسمت هایی که طراحی ان باید به صورت استاندارد باشد چراغ یوینت است. همه یوینت ها یک چراغ LED  دارند تا به وسیله ان بتوانند گستره دید را برای دندانپزشک به وجود اورند. این چراغ های به گونه ای طراحی شده که در انها چند لامپ در جهات مختلف تعبیه شده است و موجب روشنایی گستره بیشتری می شود. زمانی که دندانپزشک می خواهد کار درمانی بر رویدهان بیمار انجام دهد به راحتی می تواند توسط این نور به دهان بیمار دید داشته باشد.

مورد مهم دیگر نوع طراحی صندلی است .صندلی یونیت باید این قابلیت را داشته باشد تا در زاویه درست و قابل تنظیم قرار بگیرد تا دندانپزشک بتواند تسلط کافی بر بیمار داشته باشد و از طرفی دیگر کمترین میزان فشار به او وارد شود.از این رو همه صندلی های یوینت برقی هستند و قابلیت بالا و پایین رفتن و تکیه گاه ان قابلیت عقب و جلو شدن دارد . هوشمندی این صندلی ها در جابه جایی به گونه ای است که اگر موقع جابه جایی مانعی بر سر راهش وجود داشته باشد به طور خودکار از کار می افتد تا از اسیب و خطر احتمالی جلوگیری نماید.

یونیت دندانپزشکی در واقع باید طراحی ارگونومیک داشته باشد .منظور از این مدل طراحی رعایت استاندرادهایی است که استفاده از این دستگاه را برای دندانپزشک راحت تر می کند. برای مثال مدل شلنگ از بالا و پایین هریک برای راحت تر شدن کار با یونیت طراحی شده اند ودندانپزشک بنا بر نیاز خود و راحتی بیشتر کار از هریک از این دو مدل استفاده می نماید. در داخل ایران اغلب دندانپزشکان بیشتر از مدل شلنگ از بالا استفاده می نمایند.

یک دنداانپزشک باید از این موضوع مطلع باشد که اگر می خواهد دستگاهش عملکرد خوبی داشته باشد چه یونیت و چه سایر تجهیزات باید به صورت سالانه سرویس شوند و برای این کار هم باید از تکنسین های متخصص در این زمینه استفاده نماید. سرویس دستگاه کاری بسیار مهم است و باعث می شود تا عمر دستگاه بیشتر شود و در مدتی که کار می کند بهترین عملکرد را دشاته باشد. سرویس های دوره ای از به وجود امدن مشکلات جدی تر جلوگیری می کنند واگر خرابی در دستگاه وجود داشته باشد به سرعت رفع می شود و موجب به وجود امدن خرابی های بیشتر نمی شود.

یونیت دندانپزشکی در بازار تجهیزات دندانپزشکی در بازه های قیمتی مختلفی وجود دارد و این تفاوت قیمت به نوع برند – کیفیت و کارایی دستگاه برمیگردد. اگر دستگاهی از برندهای خوب اروپا بخواهید باید هزینه ی بیشتری متحمل شد در عوض دستگاهی را خریدار یمی نماییدکه تا مدت ها به بهترین شکل ودر بالاترین سطح کار استریل تجهیزات را برای شما انجام می دهند و تا مدت ها خبری از خرابی و تعمییر نخواهد بود.

برندهای چینی و ایرانی این محصول نیز در بازار در سالهای اخیر توانسته کیفیت خوبی را ارئه دهد مخصوصا برندهای ایرانی در این چند سال اخیر روی کیفیت خود بسیار کار کرده اند و محصولاتی را که به بازار عرضه می دارند کیفیت مطلوبی دارند. مزیت خرید این دستگاه های ایرانی خدمات پس از فروش انهاست که در این اوضاع تحریم ها نگرانی از جهت نبود قطعات وجود ندارد.

در هنگام خرید یونیت دندانپزشکی  دندانپزشکان باید از شرکت معتبر این کار را انجام دهند . بعد از خرید شرکت دستگاه را به ایمن ترین شکل ممکن بسته بندی می کند تا در مسیر دچار اسیب نشودو تکنسین متخصص برای نصب ان مراجعه میکند و دستگاه را به بهترین شکل ممکن در بهترین جای ممکن برای دندانپزشک نصب می نماید. نصب دستگاه توسط تکنسین های متخصص خود شرکت مطمئن تر است . در نهایت همه صحبت ما در این مقاله خرید از شرکت های معتبر است که گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهند .