سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واردات یونیت دندانپزشکی با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم میکند؟

واردات یونیت دندانپزشکی با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم میکند؟

باتوجه به مشکلات بوجود امده در واردات تجهیزات دندانپزشکی برخی از برندهای محبوب دچار مشکل واردات شده و از این جهت افزایش قیمت چشمگیری پیدا کرده اند که موجبات نارضایتی را برای خریداران بوجود اورده است.

شرکت های تولید کننده یونیت دندانپزشکی در ایران در سال های اخیر پیشرفت محسوسی کرده اند و سعی در بالا بردن استانداردهای جهانی در محصولات خود دارند از این رو تعدادی از دندانپزشکان تمایل به خرید این محصولات ایرانی دارند چون عملکرد نسبتا مطلوبی دارند و قیمت مناسبتری نسبت به برندهای خارجی دارند.

با توجه به تخصیص نگرفتن ارز دولتی به تجهیزات دندانپزشکی و بالا رفتن قیمت برندهای خارجی شرکت های تولید کننده داخل می توانند به خوبی از این بازار استفاده کرده زیراخریداران در صورت خوب بودن کیفیت محصولات داخل صددرصد به این بازار روی می اورند.

 مخصوصا درتولید یونیت دندانپزشکی با بالا بردن کیفیت می توانند بازار را در دست بگیرند و پاسخگوی نیازخریداران باشند.از این رو حمایت از این تولید کنندگان باید دردستور کار دولت قرار بگیرد تا بتوانند با سرعت بالایی پاسخگوی نیازهای بازار باشند.

اگر بازار تولیدات داخل بتواند از نظر کیفیت خواسته های خریداران را فراهم کند مطمئنا با استقبال گسترده ای روبه رو می شوند .

وجود کمپرسور oil free  برروی یونیت دندانپزشکی بسیار مهم و کارامد است زیرا این امکان را فراهم میکند تا هوای ورودی عاری از رطوبت و روغن باشد. وهمچنین باید امکان ارتقا و به روز شدن را داشته باشد و همچنین قابلیت اضافه کردن الزامات گفته شده از طرف وزارت بهداشت را هم داشته باشد تا دیگردندانپزشکان نیاز به تهیه مجدد یک دستگاه دیگر با این قابلیت ها نباشد.

خرید یونیت دندانپزشکی اصل با ضمانت نامه میتواند این اطمینان را به دندانپزشک بدهد تا در صورت بروز مشکل با شرکت عرضه کننده تماس و در کمترین زمان ممکن با استفاده از تکنسین های خبره مشکل خود را برطرف نماید از این رو خرید با مبلغ بیشتر از شرکت های معتبر وارداتی مزیت های بیشتری نسبت به خرید کالاهای قاچاق با قیمت کمتر دارد.

با توجه به آشفتگی این روزهای بازار که طبیعتا به بازار تجهیزات دندانپزشکی هم سرایت نموده وجود کالاهای قاچاق بسیار بیشتر از قبل شده فلذا هتر است خریداران عزیز با استفاده از سایت های معتبر در این زمینه محصول خود را انتخاب و خریداری کنند تا بعدها دچار مشکل نشوند .